Finalen av Allsvenskan

Igår var det då sags för finalen av Allsvenskan div 3. Det var jag med Isabell, Sanna med Stella och Stina med Crest i Gladös lag och vi var taggade!
 
Förklassen gick i LB:2 och Bella var en gud på framridningen, så rolig att rida! Själva programmet gick ganska bra men det fanns några missar som drog ner en del. Domaren var ganska hård så vi slutade på 61,8% och precis utanför placering, jag får skylla mig själv som missar placeringen för att jag missar i programmet.
Sanna och Stina ägde totalt här, dom kom 1a och 3a!!
 
I lagklassen fick jag en bättre form och ett bättre och stadigare tryck i Bella även fast det regna massor och hon inte riktigt ville frammåt. Fick ett galoppinslag i ena mellantraven men kunde lämna banan riktigt nöjd ändå för jag hade en riktigt bra känsla i genom hela programmet. Här var det tre dommare som gav mig 64,8, 67,1 och 66,9 vilket resulterade i hela 66,3%!! jag slutade en utanför placering, så himmla roligt! men typiskt..
 
Laget slutade på en andraplacering och jag skulle inte kunna vara mer nöjd med min lilla Bella, hon var så duktig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0