Det här har hänt

Har inte skrivit här på ett tag av den enkla anledningen att jag inte har haft lust :)
I torsdags jobbade jag kväll i stallet, det var lugnt och mysigt som vanligt. I fredags stod det cavaletti/hoppning på schemat och jag fick lilla Bella. Vi tränade en del lydnad och att kunna arbeta hästarna hela vägen fram till hindrena. Bellan va fin och sista rundan när vi fick hoppa lite på riktig hinderhöjd kändes det riktigt bra. Jag tror att det är nyttigt för mig att hoppa Bellan lite :)
I söndags var det Vårshow på Gladö som jag var med och anordna, red även Zimona i dressyren och jag måste säga att hela dagen blev superlyckad!
Igår(måndag) kändes Bella lite oriden vilket hon också är men annars lyssnade hon bra och jag kunde ta igenom henne ordentligt, hon är så duktig min lilla BellaBus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0