Stockholmscupen på Botkyrka

Idag var vi iväg och tävlade mot Botkyrka, dagens lag va jag, Nina, Sofie och David.

När vi sett hemmalaget rida var det ganska självklart vilken jag skulle ha, den som stanna på hindrena. Carat hette han och var en trevlig liten häst men som både jag och hemmaryttaren hade problem med att få över hindrena. Framhoppningen var katastrof men sen när vi väl hoppade banan lyckades vi ta oss i genom felfritt! Det gjorde också resten av laget och Gladö vann!

Efter fika och prisutdelningen fick jag äntligen springa upp och pussa på fina Tambur, som jag har saknat honom!

Carat:


Kommentarer
Postat av: Niniz

Grymt bra jobbat!!

2012-01-16 @ 11:33:39
URL: http://nibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0