Debut med Zimona

Idga var det klubbtävling i dressyr, LC:2,  och jag hade debut med Zimona. Redan på framridningen kändes hon trött så jag skrittade mycket men ändå så dog hon helt väl i ridhuset. Lite tråkigt att hon blev så loj men måste samtidigt tänka på att hon är relativit ung, oerfaren och otränad.

Jag är ändå väldigt nöjd med min stjärna och det hela slutade på 58,2 % men kommentaren: Stundtals bra tempo men ändrade bjudning ofta och drog in nosen. Bra ridet trots att hjälperna blev stora.

Nina fotade:







HAHA!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har några bilder på er från framridningen kan lägga upp dem på facebook om du vill :)

2011-10-02 @ 21:19:12
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0