SuperStella

Idag var vi iväg till Vällingby med Stella och jag startade LC:1. Framridningen kändes ganska bra, Stella va inte riktigt där jag ville ha henna i bjudningen men allt annat kändes kanon. Väl i programmet blev jag lite passiv men vi fick inga missar och de flesta momenten blev bra.

Chrille va inte så supernöjd med min insatts men det var okej för en debut. Domaren däremot var mer än nöjd, jag fick 65,56 med slutkommentaren:

Trevlig uppvisning på elegant häst som behöver bli starkare för att orka hålla ihop bättre i övergångarna.

Själv är jag helt okej nöjd med ritten men allra bäst var att få komma ut och tävla igen, jag hade glömt hur roligt det är!

Sanna red LB:1 på eftermiddagen och slutade även hon på 65% vilket gav en 7e placering därav Stellas nya smeknamn, SuperStella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0