HästSöndag

Idag ringde väckarklockan så att jag hann åka ut till stallet och rida ut med Nina. Det blev en äventyrlig ritt med en väldigt glad och övertaggad Zimona, min söthäst :)

Sen var det bara att göra i ordning Stella inför Sthlmscupen. Dagens lag va:
Jag-Stella
Amanda-Kavaljer
Lisa-Crest
Monika-Irma

Framridningen kändes riktigt bra, Stella var pigg och jag kunde verkligen rida utifrån det. Väl i programet fanns känslan kvar och jag är riktigt nöjd. Slutade på 67,24% vilket var den näst högsta procenten och jag fick komentaren:

Trevligt och noggrant ridet på positiv häst som oftast är stadig i formen. Övergångarna kan bli ännu tydligare.

Laget vann och Lisa fick guldet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0