Gårdagens resultat

Började morgonen med att rida ut på Zimona tillsammans med Nina och Tessa, vi klättrade lite och bara myste, duktiga hästar!




Efter lunch var det klubbtävling i hoppning och jag hade Z. På framridningen kändes Z ganska bra, vi fick inte riktigt den platsen vi behövde men hon höll sig i skinnet så jag va nöjd. Själva banan gick sådär, Zimona hade ingen frammåtbjudning så jag fick jobbajobbajobba men vi gick ändå felfritt och Zimona gjorde inte dumheter vilket gör mig nöjd :)

Efter powervila en timma hemma åkte jag, Nina, Amanda oh Catarina till Mälaröarnas ridsällskap för att rida Stockholmscupen i dressyr. Jag fick rida en väldigt stor men också väldigt söt häst som var tiktigt trevlig i skritten och traven men blev svår i galoppen. Vi kämpade oss igenom programet och slutade på 63,??%, 185p.

Lagmässigt blev det oavgjort och Amanda fick guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0