vinst!

Igår var det som sagt klubbtävling i dressyr, program LB:1 och jag red Stella.

På framridningen kändes det jättebra, Stella var mjuk och följbar, och jag kunde både öka och samla.

I programmet kändes det också riktigt bra, jag kunde göra alla mellangångarter och sedan samla upp igen och Stella lyssnade bra genom alla momenten. Måste säga att det var riktigt kul att få sitta på Stellis igen efter så lång tid.

Jag va supernöjd och det hela ledde till 73,79% och en vinst!


Det va supervarmt så kavajen åkte av så fort jag kom ur ridhuset!


Kommentarer
Postat av: Josse

Grattis !

jag har ngr bilder från framridningen på min hemsida om du vill ha så är de bara att ta dom :)

2011-06-08 @ 14:18:41
URL: http://www.jossesfoto.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0