lektion

Idag var det lektion och jag fick en häst som heter Zowie. Hon kom för 2 veckor sen och har bara gått lektioner sen i måndags. I början var jag lite nervös, vet faktiskt inte varför men jag slappnade av ganska snabbt. Zowie va rolig, fast man märkte tydligt att hon bara är 6, ibland va hon jättepå och helt plötsligt jätteseg. vi gjorde lite skänkelvikningar, eller aa gruppen gjorde medan jag försökte få min häst att fatta vad jag ville hehe.

Men hon va lite härlig och jag vill rida henne igen :)

Det har kommit en ny ponny till stallet, en d-ponny som heter Neptun och är knastrup. Fick tyvärr ingen bild på någon av hästarna men hittade två från helgens tävling istället.



Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: ja jätte roligt :D åh vad roligt med nya hästar :D

2010-10-08 @ 07:46:04
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0