Allsvenskan div 2 omg 2

Andra omgången av dressyren var i Nynäshamn.

LC:1
Framridningen kändes bra och Pandora var med på vad som va på gång. Pandan har blivit ganska rädd av sig så även den här gången fick jag bli ledd in i ridhuset. Men väl inne slappnade vi båda av och programet flöt på. Inga större missar och jag var nöjd. Fick 63% och slutade två utanför placering.

LB:1
På framridningen kändes Pandora lite seg i början men kom igång bra efter ett tag. Det var mycket fokus på en högre form vilket vi har lite svårt för då Pandan gärna blir lite lägre istället. I programet kändes det riktigt bra! Jag hade en större miss med för tidigt avbrott men förutom det är jag jättenöjd. Men det var inte domaren...fick 57% vilket jag tycker är tråkigt, känns som jag borde fått iallafall godkänt. Fick veta att domaren gillade kraftiga hästar med hög form, så jag skyller på det. För känslan va kanon :)

Det gick inte alls så bra för laget tillsammans, vi slutade näst sist och då blir det tyvärr ingen final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0