100530 - Allsvenskan div 3 omg 2

Idag var det tävling på hemmaplan och vi alla var taggade till 1000. I första klassen som var LC:1 så var jag andra starten av d-ponnysarna men då första strök sig blev jag första start. Det hade känns bra på framridningen och Pandora var ganska framåt men väl nere på banan blev hon hur seg som helst i traven. Allt gick annars bra och är nöjd med programmet, vi fick 60.00 %.

I andra klassen LC:1 som var lagklassen så var jag våran första start från laget. Jag red inte fram så länge men det kändes bra. På banan kändes Pandora mycket mer framåt och stadigare. Hon längde tom stegen i den förlängde traven vilket brukar vara våran svaga punkt. Måste berätta att efter halva programmet fick jag en liten fluga i munnen som jag red med tills jag hälsade i slutet, äckligt!

Jag fick 65.56% och blev delad 5:a induviduellt. Är jättenöjd! För laget gick det inte så jättebra, vi kom 5:a men gick tyvärr inte vidare till finalen.

Bilder kommer antingen senare ikväll eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0