100522 - heldag

Halv 7 på morgonen blev jag upphämtad av Izabelle, jag och Sanna skulle med och titta när hon tävla hoppning. Det var på Botkyrka och eftersom Rebell står på Hågelby var det skrittavstånd. Tävlingen var på gräsbana intill skogen och jag överdriver inte när jag säger att det var sjukt mycket myggor där, nästan äckligt. Izabelle och Rebell v ar iallafall duktiga, dom fick rivningar i båda klasserna men för att vara första hopptävlingen (för ett dressyrekipage) så var det bra. Jag kunde tyvärr inte se andra klassen eftersom jag var tvungen att åka till Gladö och jobba. Det var extremt varmt ute men eftermiddagen rullade på bra och vid 6 var jag hemma igen efter en lång dag.

Bilder kommer

Kommentarer
Postat av: Elinore

jaa roligt med bilder wiiie :D

2010-05-23 @ 18:53:57
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0