100520 - teorikväll

Skyndade mig hem från skolan idag för att åka ut till stallet och rida på teorin "ryttarens hjälper". Jag red på Melissa och Sanna på Afrodite. Vi red samtidigt som Caddo pratade och förklarade olika saker vi gjorde, halter, halvhalter, fattningar, böjning, ställning osv. Det var roligt men varmt!

En timme senare var det dags för hoppclinic, Sofie och Minna red på Atlanta och Darma. Det tittades på utrustning, avstånd och språng. Det mesta var ganska självklara saker för en del av oss och det fanns en annan sak som drog till sig mer uppmärksamhet så måste erkänna att jag inte blev så jätteinsatt. men det såg bra ut av vad jag såg. :)

En bild på Sanna och Afrodite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0