100509 - programträning

Idag var det som sagt programträning, jag och Pandora red igenom LC:1. Redan på framridningen kände jag att Pandora var extra pigg idag men även lite extra stel, så det va ett pluss och ett minus. I höger varv (vårat underbara varv) så kunde jag bara rida runt och njuta så det kändes jättebra. Efter 20 min gick jag upp i ridhuset, travade några varv och började sedan programet. Förutom att hon sprang ifrån mig ett par gånger och att jag inte fick igenom henne i 15m volten i v.varv så kändes det kanon. Patricia som jag red för tyckte också det såg okomplicerat och bra ut vilket är viktigt. Det har inte gått så bra i dressyren den senaste veckan så nu är jag jättenöjd och glad.

 Jag och Pandora förra programträningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0