100608 - lektion

Sista dressyrlektionen för terminen och jag red Pandora. Eftersom Caddos son är dålig fick vi rida för en ny ridlärare, Nina. Hon var jättetrevlig och verkar vara bra att rida för. Jag och Amanda red barbacka vilket var supermysigt.

Vi red raka och böjda spår i trav och galopp, sedan sidförande efter långsidorna. Vi gjorde inte så mycket idag alltså men jag varierade traven mycket fram och tillbaka samt red blandat på raka och böjda spår samtidigt som jag hade största fokus på att Pandora skulle hålla ihop. Traven kändes toppen idag och även i skritten kunde Pandora vila på stegen så det var roligt.

Kommentarer
Postat av: NINIS

är den nya nina bra ? :)

2010-06-10 @ 17:02:45
URL: http://nibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0