100603 - jobb och lektion

Idag hörde Sandra av sig och sa att hon var sjuk, hon frågade om jag ville jobba för henne och då få hennes ridlektion på köpet och visst ville jag det. Jobbandet var som vanligt förutom att de flesta hästarna går ute natt nu så jag var lite virrig men annars är det ganska skönt med ett tommare stall.

Red Pandora för Chrille då Ida fortfarande är i Skåne. I början kändes det som att både jag och hästen hade lite panik över att alla red så fort men efter ett tag lugna vi ner oss och hittade ridningen. Jag börjar verkligen hitta det dära där på Pandora nu och det är så roligt. Lektionen gick jättebra om man bortser från början och nu känner jag att jag aldrig vill fylla 18.


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Vem är Sandra ? ;P

2010-06-04 @ 15:21:05
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0