lektion

Idag red jag istället för Amanda och jag red Melissa, en ponny jag inte ridit sedan sommarkursen så det var jätteroligt.

Vi fokuserade mycket på samling idag och gjorde en jättebra övning:



Man gick alltså in på volten för att samla upp traven riktigt mycket till det kändes bra och då fattade man galopp.
Den svartstreckade delen red vi mest arbetstrav på. Jag varierade arbetet ganska mycket då Melissa tyckte det var jobbigt. Jag gjorde några ökningar och samlingar lite vart som och det fungerade jättebra. Jag passade på att inviga det jag köpte i Globen också.

Det var en kul lektion idag och jag hade nästan glömt hur rolig Melissa är men nu är jag påmind :)


Melissa


Nya schabraket och lindorna som jag köpte i Globen. (det som ser blått ut är svart, mobilkamera)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh va fina sakaerna du köpt i globen måste vart på Melissa! :) kul att de gick så bra :P

2010-12-08 @ 14:18:52
URL: http://amandalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0