fredagshoppning

Igår hade vi sista hoppningen för terminen och jag red Atlanta. Vi gjorde ganska roliga saker idag, började med att trava över bommar sen fatta galopp och ta galoppbommarna, som sedan byggdes upp till hinder. Då gjorde vi samma sak och så vände vi på det så man hoppade först för att sen bryta av inför travbommarna.

Efter det hoppade vi bågen några gånger var i varje varv och till sist 5,5an. Vi avsutade med att plocka bort allt förutom oxern i 5,5an och hoppade lite högre som roligt avslut.


Jag var väldigt skeptisk inför Atlanta till att börja med men efter ungefär halva lektionen släppte det och jag tycker han är riktigt rolig. Tur det för imorgon (söndag) ska jag ha honom i SthlmCupen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0